سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام منتظرای عزیز

ببخشد یه جند وقته بار گناه نمیذاشت بتونم انجام وظیفه کنم ولی خب حالا قسمت شده که یه مطلب بنویسم

راستی شما منتظرای عزیز خیلی باید هوشیار باشید:

مخصوصا فتنه شیطان پرستی...به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمیکنن...لیوان آبی بدون اطلاع اونا خورده نمیشه...

خواهرا...برادرا...

چشاتونو باز کنید...

وقت بذارید وسخنرانی ها رو در رابطه با شیطان پرستی گوش کنید...

استاد رائفی پور از بزرگای این مسائله...

خودتونم سعی کنید تحقیق کنید وبه نتیجه برسید...

حالا دیگه این یه  وظیفه شده به  گردن هممون که دم از ولایت و انتظار میزنیم...

از همین الان یه یاعلی بگید شروع کنید...

به مدد آقامون صاحب الزمان

 

... یاعلی ...






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 8 توسط کیوان

روزگاری شهرما ویران نبود
                                          دین فروشی اینقدر ارزان نبود
صحبت از موسیقی عرفان نبود
                                           هیچ صوتی بهتر از قران نبود
دختران را بی حجابی ننگ بود  
                                          رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود
مرجعیت مظهرتکریم بود
                                          حکم او را عالمی تسلیم بود
یک سخن بودوهزاران مشتری
                                          آن هم از لوث قرانتها بری
هدیه بر رقاص هاواجب نبود
                                          قدرعالم کمتر از مطرب نبود
وه که در سال سیاه دو هزار
                                          کار فرهنگی شده پخش نوار
ذهن صاف نوجوانان محل
                                          پر شده از فیلم های مبتذل
آدمیت کو؟دگرآدم کیست؟
                                          آدم قرن تمدن برفی است
پشت پا بردین زدن آزادگی است
                                          حرف حق گفتن عقب افتادگی است
آخر ای پرده نشین فاطمه
                                          تو برس بر داد دین فاطمه
بی تو منکرها معروف شد
                                          کینه ورزی بادلی مکشوف شد
بی تودلهامان به جان آمد بیا
                                         کاردهابر استخوان آمد بیا

                    اللهم عجل لولیک الفرج






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 8 توسط کیوان

قبل خوندن متن دوستای که زحمت میکشید سر میزنید یه نظر 2دقیقه وقت میگیره پس از نظراتتون  محروممون نکنید.

هیچ ترتیبی و ادابی مجو

                                   هرچه میخواهد دل تنگت بگو

در این مطلب از نوشته های خود بهائیان بدون هیچ کم و کاستی گذاشتیم تا ببینید چقدر تملقگو و به اصطلاح عربها غالی هستند:

 

کتاب مستطاب ایقان یکی از آثار مهم استدلالی حضرت بهاءالله است که حضرت ولی امرالله آن را این گونه توصیف می فرمایند:

ایقان، کتاب مقدس نمای بهائیان



در بین جواهر اسرار مخزونه و لآلی ثمین? مکنونه که از بحر زخّار علم و حکمت حضرت بهاءالله ظاهر گردیده اعظم و اقدم آن کتاب مستطاب ایقان است که در سنین اخیر? دور? اقامت بغداد (1278 هجری مطابق با 1862 میلادی) طیّ دو شبانه روز از قلم مبارک نازل گردیده و با نزول آن بشارت حضرت باب تحقّق پذیرفت و وعد? الهی که حضرت موعود بیان فارسی را که ناتمام مانده تکمیل خواهد فرمود بانجاز پیوست. این کتاب مبین و رقّ متین در جواب اسئل? جناب حاجی میرزا سیّد محمّد خال که در آن اوان هنوز بامر مبارک اقبال ننموده و با برادر خود جناب حاجی میرزا حسینعلی عازم زیارت مشاهد مشرّفه بوده‏اند صادر گردیده است.



 این منشور جلیل نمون? کامل از منشآت نثر پارسی است که دارای سبکی بدیع و لحنی مهیمن و منیع و از لحاظ استحکام بیان و قوّت برهان بی نظیر و در فصاحت و بلاغت بی بدیل و مثیل و کاشف نقش? عظیم? الهیّه جهت نجات عالم بشریّه است و در بین آثار و صحف بهائی پس از کتاب مستطاب اقدس اعظم و اشرف از کلّ محسوب است. با ظهور این کتاب مستطاب و فصل الخطاب که مفتاح معضلات کتب سماویّه است و بفاصل? قلیل قبل از اعلام امر حضرت ربّ الارباب از سماء اراد? الهی نازل گردیده بیان دانیال نبی که می فرماید «لانّ الکلمات مخفیّة و مختومة الی وقت النّهایة» اکمال پذیرفت و ستر از کلمات کتاب برداشته شد و ختم «رحیق مختوم» باصابع حیّ قیّوم گشوده گردید و رائح? مشک فام «ختامه مسک» مشام مشتاقان و طالبان کؤوس ایمان را معنبر و معطّر نمود.

این سفر قویم که ازید از دویست صفحه است حقیقت و وحدانیّت الهیّه را که ماو راء ادراک عقول و مافوق عرفان نفوس و مبدأ ظهورات ربّانیّه و منشأ حقایق روحانیّه و ذات قدیم و علیم و حکیم و قادر علی الاطلاق است اعلام و وحدت شرایع رحمانیّه و عدم انقطاع فیض صمدانیّه و تکمیل هر شریعت لاحقه و توحید تعالیم اساسیّ? مظاهر مقدّسه و حقّانیّت کتب و صحف سماویّه و واجد بودن مطالع سبحانیّه دو مقام توحید و تحدید یعنی اشراقات الهیّه و حدودات بشریّه را تبیین و تشریح مینماید و نیز مراتب جهل و عماء و غفلت و ضلالت علماء و پیشوایان قوم را در هر زمان توضیح و معانی بیانات متشابه? انجیل و آیات قرآنیّه و اخبار و احادیث مأثور? اسلامیّه را که پیوسته مورد تعبیرات و تفسیرات مختلفه و سوء تفاهمات کثیره بوده واضح و آشکار میسازد.

در این کتاب مقدّس شرایط سالکین سبیل معرفت و طالبین حقیقت تشریح و حقّانیّت امر حضرت باب و عظمت ظهور مبارکش اثبات و مراتب انقطاع و فداکاری و جانبازی تابعانش تقدیر و نصرت و غلب? کلّیّ? ظهور مقدّسی که باهل بیان وعده داده شده پیش بینی گردیده است. همچنین طهارت و معصومیّت حضرت مریم تصریح و مقام ائمّ? اطهار تجلیل و شهادت حضرت سیّد الشّهداء و علوّ درجات آن جندیّ شجیع الهی تکریم و معانی کلمات رجعت و قیامت و خاتمیّت و یوم الجزاء و غیره تبیین گردیده و مراحل ثلاث? ظهورات ربّانیّه تعلیم و توضیح و معانی دقیقه «مدین? الهی» و تجدید این مدین? مقدّسه یعنی شریعت الهیّه در میعاد مقرّر برای هدایت نفوس و تربیت اهل عالم تقریر و تفصیل شده و بطور کلّی میتوان گفت که در بین کتب و آثاری که از قلم ملهم شارع امر بهائی نازل گردیده کتاب مستطاب ایقان بنفسه نظر بحلّ مشاکل و غوامض آیات الهیّه که لازال عدم فهم آن سبب تخالف و تنافر احزاب و امم عظیمه بوده اساس متین و استواری جهت وحدت کلّ ملل و نحل و ائتلاف اقوام و مذاهب متنوّعه برقرار نموده است.

(کتاب قرن بدیع، صص 285-287)

غلطهای ادبی ایقان

حال که متن پر آب و تاب بهائیان در تعریف از کتاب مقدسشان ایقان را خواندید، به شما نشان دهیم که :
1. ایقان نه تنها مطابق نظر شوقی معجزه نیست بلکه از ناحیه رب العزه هم نازل نشده است، زیرا نسبت دادن غلط به ذات ذوی الجلال زیبنده بهائیان که خود را موحد می دانند نیست.
2. صدور چنین عبارات و مفاهیمی در خور یک نویسنده درجه چهارم که بخواهد متنی را برای مخاطب خاص یا عموم هم بنگارد نیست زیرا از اصول اولیه فصاحت وبلاغت رعایت استواری کلام ،صحت عبارات و رعایت قواعد براساس زبان منتخب برای ارتباطاست.فعلا برای شروع در همان 8 صفحه اول ایقان وجود 10 غلط ادبی را فهرست وار عرض می نمایم:
1_عبارت" فلتقدسن "در ص2 س2 (ص نشان صفحه و س نشان سطر)
غلط است زیرا لام امر بر سر جمع مخاطب امرداخل نمی شود چنانکه بعضی بهائیان در بعضی نسخه های اخیرمتوجه این غلط شده اند و عبارت "منزول من الله" ایقان را تصحیح کرده و به جای آن کلمه "قدسوا " را نشانده اند!
2و3_عبارت "لعل اتصلن"در ص2س3 دارای دو غلط است زیرااولا "لعل "که از حروف مشبهه بالفعل است برسر فعل داخل نمی شودوثانیا موکد نمودن مدخول "لعل" به نون تاکید غلطاست چون ترجی با تاکید ،به خصوص تاکید ثقیله سازش ندارد .
4_عبارت "اعصار و اقران"در ص4س15 غلط است زیرا جمع قرن به فتح قاف به معنای زمان ،قرون است نه اقران. خواسته اند هم قافیه اعصار بگویند متمجه غلط بودن اقران نشده اند.
5 _عبارت "مستشرق"در ص6س8 غلط است وصحیح آن در اینجا "مشرق "است .
6_عبارت "جمال ازلیه "در ص6س15 غلط است چون جمال مذکر است و صفتش هم بایدمذکر باشد .
7_عبارت "بجناحین الایقان" غلط است و نون در اضافه حذف می شود و صحیح آن "بجناحی الایقان "می شود.
8_عبارت "مخمود" درص8 س1 غلط است زیرا خمد فعل لازم است و فعل لازم اسم مفعول ندارد و صحیح آن "خامد" است.
9_عبارت "از آب عنصری افسرده نشود" در ص8 س2غلط است زیرا ماء تکذیب معرضین، آب عنصرینیست بلکه آب معنوی است ! علاوه بر اینکه هیچ با ذوقی تکذیب و اعراض را به آب که مایه حیات است تشبیه نمی کند.
10_عبارت "ببصرالحدید" درص8س4 غلط است زیرا معرفه صفت نکره نمی شود.
ذکر بقیه اغلاط ادبی ایقان را به وقت دیگری موکول می کنیم اگرچه ما به نقد محتوای ایقان هم پرداخته و خواهیم پرداخت لیکن اشاره به همین اغلاط ادبی هم مهم است.
چنانکه مبلغ بزرگ بهائیان با مطرح کردن تنها 3 یا  4 غلط ادبی از متن انتقادی شیخ الاسلام تفلیسی بر ایقان نتیجه گرفته است که او آدم بیسوادی است وبه حرف هایش نباید توجه کرد!
با همین استدلال میرزا ابوالفضل گلپایگانی ،با کتابی که 154 غلط ادبی دارد چه باید کرد؟!






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اردیبهشت 5 توسط کیوان

الف: پیدایش وهابیت:
وهابیت یک تلقی خطرناک و قرائت خشک و خشن از اسلام است که توسط محمدبن عبدالوهاب در سرزمین حجاز ظهور نمود و با کشتارهای فجیعی سرانجام شبه جزیره عربستان را تسخیر نمود. محمد در سال (1115 هجری) در شهر عیینه چشم به جهان گشود و در سال (1207) وفات نمود پدرش از قضات حنبلی و در کودکی به او درس می داد اما دیری نپایید که متوجه اشتباهات فکری فرزندش گردید.
از نخستین کسانی که با این خرق عادت مخالفت و مبارزه کردند پدر و برادرش بودند که شاید بتوان گفت اولین کتابی علیه اعتقادات محمدبن عبدالوهاب توسط برادرش نگاشته شد.
محمد در همان اوان کودکی سخت مجذوب کتابهای ابن تیمیه حرانی و ابن قیم جوزی (هردو از علمای قرن هشتم) بود و خمیر مایه افکار و عقاید خود را از آنها گرفت.
محمد سفرهای زیادی نمود و مدتی نیز در اصفهان و قم تحصیل کرد سپس به موطن خود بازگشت و به نشر عقاید خود پرداخت مردم پس از آگاهی از عقاید وی، او را از شهر حریمله بیرون کردند و ناچار رهسپار زادگاهش شهر عیینه گردید اما خبر افکار و عقاید نادرست او به امیر احسا و قطیف رسید و به حکمران عیینه دستور داد وی را به قتل برساند محمد به ناچار به شهر درعیه پناه برد حاکم منطقه مزبور مردی از قبیله غنیزه به نام محمد بن سعود بود شیخ با وی ملاقات نمود و افکار خود را بر او عرضه داشت و به او اطمینان داد که به وسیله او می تواند بر تمام سرزمین نجد مسلط گردد.
ب: کارنامه وهابیت در بدو پیدایش
پیروان محمدبن عبدالوهاب با حمایت قوای تحت فرمان (محمد بن سعود) به شهرهای مختلف حجاز حمله کردند و برای ترویج وهابیگری و در واقع کشور گشایی دست به کشتار و خون ریزی عجیبی زدند و اموال زیادی را به تاراج بردند.
بعد از وفات محمدبن  عبدالوهاب پادشاهان سعودی برنامه های او را دنبال کردند و دایره حکومت خود را گسترش داده و بر تمام نجد و حجاز تسلط یافتند.
از جمله اعمال بسیار وحشتناکی که در تاریخ وهابیت ثبت گردیده قتل عام مردم طائف و از آن وحشتناک تر کشتار بی رحمانه مردم عراق به ویژه شهر کربلا است برخی مورخان عدد کشته شدگان کربلا در جریان حمله وهابی ها را یکصد وپنجاه هزار تن! نوشته اند و می گویند جوی خون در کوچه های کربلا به راه افتاد و جالب این که اسم این کار را جهاد فی سبیل الله و مبارزه برای نشر توحید می گذاردند.
ج: وهابیت در دوران معاصر
از جمله میوه های تلخ این شجره خشونت در عصرما، «طالبان» در افغانستان و «سپاه صحابه» در شبه قاره و «القاعده» در کل خاورمیانه هستند و دیدیم که هر کدام از این ها چه تصویر زشتی از اسلام در اذهان و عقول جهانیان ترسیم کردند و چگونه توانستند چهره سپید اسلام را در وجدان جهانی با مرکب جهل و جمود سیاه کنند و ضربه ای را که آنها به اسلام (که در حال پیشروی در جهان است) وارد آوردند ضربه ای جبران ناپذیر است.
ملت مجاهد افغانستان قوای ارتش سرخ روس را به زانو درآورده بودند و دولت دست نشانده شوروی را ساقط کردند، در مدت زمان کوتاه سلطه طالبان چنان به ستوه آمدند که به ناچار از میان بد و بدتر، بد را برگزیدند و برای رهائی از شر سلطه طالبان تن به ذلت اشغال دادند در عراق نیز چنان خشونت آفریدند که عرصه حیات بر ملت خسته و ستمدیده تنگ کردند. در الجزایر نیز چنان فاجعه آفریدند که خاطرات تلخ دوران استعمار یک بار دیگر تجربه و تداعی گردید.
د ـ تعلیمات وهابیت
خشونت جوهره ی تعلیمات وهابیت است و دلیل آن همان تلقی غلطی است که از چهار واژه (کفر و ایمان) و (شرک و توحید) دارند آنان با هیچ اندیشه دیگری سرآشتی و مدارا ندارند و در تحمیل عقیده خود بر دیگران ابدا مجامله و تعارف نمی کنند و به آسانی حکم کفر و شرک هر کس را صادر نموده و خون و مال عرض او را مباح می شمارند، در نتیجه:
1ـ وهابیت بدعتی است که عملاً باعث اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان جهان گشته و طبیعی است که از حمایت دول استعمارگر برخوردار باشد.
2ـ وهابیت فقط اعتقادات و افکار خود را حق دانسته و غیر خود را محکوم و بعضاً تکفیر می نماید، لذا تلقی نمودن این تز که وهابیت فقط در تقابل با تشیع است و همچنین وهابیت مساوی با اهل سنت تصور شود، خود دامی دیگر است که توسط دشمنان نهاده شده و بایستی به شدت با آن برخود نمود زیرا که وهابیت در مقابل با تمامی مسلمانانی است که ایده های آنان را باور ندارند و در این مصاف، جعفری با شافعی و مالکی و حنفی و ... هیچ فرقی با هم ندارند.
راههای مقابله با شیوع وهابیت
1ـ تبیین قضیه و مساله ی مهم اولوالأمر:
با توجه به دستور صریح الهی و لزوم حتمی اطاعت از اولوالأمر که می‌فرمایند:« یا ایها الذین امنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم»(نساء ـ 59)
خلاصه و مجموع نظرات علمای اهل تسنن در خصوص مصداق اولوالأمر را می توان به سه دسته تقسیم نمود.
دسته اول می گویند منظور از اولوالأمر امرای اسلامی است مادام که در راستای اطاعت از «الله» و «رسول» باشد. دسته دوم علماء را مصداق اولوالأمر می دانند. اما دسته سوم به جمع بین نظرات فوق قائل هستند و معتقدند که اولوالامر همان امراء و علمای اسلامی هستند. با این تفاصیل می توان گفت که در عصر حاضر برابر نظرات اهل تسنن مصداق اتم و اکمل و بارز اولوالأمر مقام معظم رهبری هستند و اطاعتش واجب زیرا که هم مصداق امرای اسلامی هستند و هم مصداق علمای اسلامی.
اگر این مسأله قرآنی تبیین گردد مشکلات مرتفع، و مردم و علماء خود را ملزم به تبعیت و اطاعت از نظرات اولوالأمر خود می دانند خصوصاً در مسائل اجتماعی و سیاسی و بالاخص در موضوع سلفیت.
2ـ تقویت مذهب امام شافعی/ حنفی از جمله:
الف ـ ساماندهی وضع روحانیون مانند: رفع مشکلات معیشتی ـ نظام وظیفه و مدرک علمی ایشان.
ب ـ اصلاح نظام آموز دینی:
در این راستا باید برخی از متون علمی تغییر کند و در هر یک از علوم مربوطه متنی جدید و جامع گنجانده شود و برخی علوم که در دهه های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته مثلا علم کلام، علم حدیث و اصول فقه و ... که فهم صحیح قرآن و سنت متوقف بر فهم مسائل آنهاست، جایگاه شایسته خود را بیابند همچنین در روش تدریس و آموزش تغییراتی ایجاد گردد و از شگردهای امروزی و روشهای نوین برای تسهیل امر تفهیم و نظام سنجش مدرن نیز بهره گرفت.
ج ـ تأسیس موسسات پژوهشی دینی و آموزش عالی بر اساس مذهب امام شافعی/حنفی.
به منظور تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز دستگاه های علمی و فرهنگی و قضائی و رسانه‌ای غرب کشور تأسیس یک واحد دانشگاهی در کردستان که در آن رشته های مختلف فقه و اصول، حقوق و قضا، کلام و فلسفه، تاریخ و سیره، تفسیر و حدیث، روایت و درایت و ... به صورت تخصصی فراگرفته شود و دانشجویان آن از میان طلاب مستعد و روحانیون جوان انتخاب و گزینش گردند، امری ضروری است.
مسئولان منطقه، ارباب فضل و اصحاب قلم را تشویق نمایند تا با دایر نمودن موسسات خصوصی و انجمن های مذهبی و انجام پژوهش های گروهی، بستری مناسب فراهم آورند تا همگان بتوانند متاع خود را عرضه کنند و بازار معرفت و خرد دینی را پر رونق گردانند.
د ـ احیای مواریث دینی و فرهنگی منطقه.
3 ـ احیای نام ها و واژهای قدسی در کردستان و ... از قبیل:
الف ـ تأسیس مرکزی برای تنظیم و نشر آثار، افکار و اندیشه های کلامی و عرفانی، اندیشمندان و عارفان بزرگ کرد.
ب ـ نام گذاری مساجد شهری و روستایی به نام رجال برجسته ی منطقه با همکاری و هماهنگی اهالی هر مسجد و نیز ادارات اوقاف و مرکز بزرگ اسلامی.
ج ـ نامگذاری موسسات علمی و آموزشی، پارک ها، خیابان ها و مراکز درمانی در هر شهری به نام اشخاص وجیه در نظر مردم همان منطقه.
د ـ برگزاری مسابقات مقاله نویسی در خصوص تحلیل زندگانی این رجال.
ی ـ تجلیل مستمر از خدمات اکابر قوم.
4ـ بومی سازی فعالیت ها و برنامه های دینی صدا و سیمای مراکز
مسوولان لازم است برنامه های آموزشی، دینی، فرهنگی، میزگردها را بر اساس نیازهای جامعه کردستان و با مشورت و همکاری کارشناسان اهل سنت تدوین و اجرا نمایند همچنین در پوشش اخبار و گزارش های دینی منطقه دقت بیشتری مبذول دارند و اخبار مربوط به درگذشت رجال مذهبی منطقه را با حرارت و تأثر انعکاس دهند و افکار عمومی و وجدان جمعی را متأثر گردانند و برنامه ای زنده جهت شناساندن عالمان این دیار تدارک بینند سخنرانی های مهم رجال برجسته منطقه را ضبط و در آرشیو نگه دارند و در مواقع و فرصت ها از آن بهره جویند که بالاترین معیار موفقیت در هر برنامه ای، تأمین رضایت مردم و گرفتن حربه از دست دشمن است بنابراین باید از تولید و پخش برنامه هایی که مایه سلب اعتماد و سلب رضایت مردم می شود به شدت و با حساسیت بپرهیزند.
5ـ همکاری دو جانبه روحانیون توانمند اهل سنت و حوزه های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها
همکاری پایدار حوزه های نمایندگی ولی فقیه و گروه های معارف اسلامی دانشگاه با روحانیون برجسته و توانمند منطقه به منظور تعدیل و یا جایگزینی برخی از مطالب درسی و سایر فعالیت های جنبی دانشجویی می تواند زمینه های تنش را از بین ببرد.
6ـ تقویت باورها و اعتقادات مردم (اهل سنت) از قبیل آداب و رسوم هایی که مغایرتی با دین نداشته و مردم بدان عمل می نمایند.
7ـ تدوین جزوات، کتب و لوح های فشرده مختلف، متنوع و جذاب در خصوص مسایل و مواردی که مورد هجمه ی سلفیت قرار گرفته است با استفاده از منابع موثق نقلی اهل تسنن و منابع عقلی اهل تشیع تحت عنوان پاسخ علمای اسلام، شبیه کارهای جناب آقای قرائتی.
8ـ امامان جمعه با افتتاح دارالافتاء در شهرستان ها، با مردم بیشتر ارتباط برقرار نموده و در قالب کلاس های قرآنی برای سنین و رده های مختلف به مبارزه با این انحرافات فکری برخیزند.
9ـ صدا و سیمای برنامه های ویژه ای جهت مقابله با این افکار تدوین نموده و در قالب مصاحبه ها، جلسات پرسش و پاسخ و پخش سخنرانی های افراد عالم، صاحب نام، اساتید و روحانیون (بومی و غیربومی) به غنای فکری و استحکام باورهای اصیل دینی اهتمام بیشتری مبذول دارند.
10ـ تشکیل کنگره ها و همایش های مختلف در خصوص افراد به نام و عارف مسلک منطقه و مورد قبول مردم، که تبیین و ترویج افکار و ایده های این اشخاص به منزوی نگه داشتن اعتقادات وهابیت و در حاشیه قرار دادن آن ها منجر می گردد.
11ـ توجه بیش از پیش به مراسم مولودی خوانی در مساجد خصوصاً در ماه ربیع الاول با تقبل نمودن قسمتی از پذیرایی های آن مراسم و ارسال سخنرانان مورد تأیید و موجه جهت ذکر فضایل و برکات وجود حضرت ختمی مرتبت به عنوان مبین و مفسر قرآن و نظارت آن حضرت بر اعمال و رفتار ما و ذکر مطالب دیگری که ضروری باشد.
12ـ توجه و عنایت به خانقاه ها و تکایا و مراسم ذکر و ذاکری در جهت تقویت روحیه و سلوک عرفانی مردم، در مسیر نظام قرار دادن مراکز مذکور و تخطئه و تضعیف اندیشه ها و افکار وهابیت.
13ـ انتخاب روحانیون کاروان ها و میهمانان بعثه مقام معظم رهبری در سفرهای مهم حج، از افرادی باشند که گفتمان آنها، گفتمان نظام و انقلاب باشد و همچنین قبل از سفر با شرکت در کلاس های توجیهی در رابطه با مسایل مرتبط با سلفیت، با آمادگی بیش از پیش بتوانند به عنوان سفیر نظام جمهوری اسلامی هم شبهات حجاج را برطرف سازند، هم رسالت خود را در خصوص رساندن پیام نظام و صدور انقلاب به خوبی نمایند و هم در سایر وظایف معموله موثر باشند نه متأثر و منفعل.
14ـ اختصاص بودجه ی مناسب و توجه بیش از پیش به برنامه های دارالتقریب در خصوص دیدار با علمای اهل سنت کشورهای اسلامی، سمینار هفته وحدت، سفر به عتبات عالیات و ... که هر ساله در تهران برنامه ریزی می گردد.
با عملیاتی نمودن چنین برنامه هایی از قبیل تعیین وظایف هر کدام از مدعوین و آمادگی هر یک در ارائه موضوعات تعیین شده، جمع آوری و تألیف نتایج دیدارها و نظرات شخصیت های جهانی به صورت کتابچه، CD و ... می توان از نفوذ وهابیت جلوگیری نموده و به اهداف نظام جهت معرفی نمودن اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) نزدیک تر شد.

--------------------------------------

منبع:

http://www.islamicgc.com






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89 خرداد 5 توسط کیوان
طبقه بندی: وهابیت و راه های مقابله با آن

چهار پایه کفر

سلیم از امیر المومنین (علیه السلام) نقل میکند که فرمود .

کفر بر چهار پایه بنا شده است : فسق وغلو وشک وشبهه

شعبه های فسق
فسق بر چهار شعبه است : جفا، کوردلی وغفلت وتجاوزگری .
هر کس جفا کند حق را کوچک می شمرد .وعالمان دین را شدیدا مبغوض میدارد وبر گناه بزرگ اصرار دارد .
هر کسی کور دل باشد یاد خدا را فراموش میکند ودر پی گمان رود وبا خالق خود به مبارزه بر خیزد وشیطان بر او الحاح می کند وبدون توبه وخضوع وغافل شدن از گناه طلب مغفرت میکند .
هر کس غفلت کند بر نفس خود جنایت کرده وکارش معکوس ومنقلب میشود وگمراهی خود را هدایت میپندارد وآرزوها او را فریب میدهد
وهنگامی حسرت وپشیمانی او را میگیرد که وقت آن گذشته وپرده از او برداشته می شود وآنچه گمانش نمیبرد برایش ظاهر شده باشد .
هر کس از امر خداوند تجاوز کند شک میکند ، وهر کس شک کند خداوند بر او برتری نشان میدهد
واو را به قدرت خویش ذلیل میگرداند وبجلالت خود او را کوچک میکند ، همچنانکنه به پرودرگار کریم خود مغرور شده ود کار خود افراط نموده است .

شعبه های غلّو

غلّو بر چهار شعبه است .تعمق وفرور رفتن در نظریه ومنازعه در آن وانحراف ولجاجت
هر کس (بیش از حد) تعمق کند به حق باز نمیگردد وفتنه ای به حق باز نمی گردد وجز غرق شدن در امور پیچیده چیزی برایش زیاد نمی شود وفتن های از او رفع نمیشود مگر انکه فتنه دیگری او را در خود فرو می برد ،
ودینش از هم گسیخته می شود ودر مسئله ای بهم پیچیده فرو می رود .
هر کس در نظریه منازعه ومخاصمه کند ، در اثر لجاجت طولانی به احمق بودن مشهور میشود .
هر کس انحراف پیدا کند نیکی به چشم او قبیح می آید وبدی به چشم او نیک می اید .
هر کس لجاجت کند راهها بر او کور می شود وکارش مورد اعتراض قرار میگیرد وبیرون آمدن از ان برایش مشکل میشود آنگاه که تابع راه مومنان نباشد .

شعبه های شک

شک بر چهار شعبه است :جدل وهوای نفس وترددّ وتسلیم شدن
واین همان کلام خدواند عزوجل است ه می فرماید .فبای الاء ربک تتماری «پس به کدامیک از نعمتهای پروردگارت مجادله میکنی »
هر کس از آنچه نزد اوست وحشت کند به عقب بر خواهد گشت .
وهر کس در دین مجادله کنددر شک وتردید می افتد ، واولین از مومنان از او سبقت میگیرند وآخرین از انان به او میرسند وسُمهای شیطان او را زیر پا میگذارند
هر کس در مقابل هلاکت دینا وآخرت تسلیم شود بین این دو هلاک میشود وهر کس از آن نجات پیدا کند از زیادی یقین است ، وخداوند مخلوقی کمتر از یقین خلق نکرده است .

شعبه های شبهه
شبهه بر چهار شعبه است: اعجاب وخوش آمدن از زینت ، وفریب دادن نفس ، وتوجیه کجروی ها ، وپوشاندن حق به باطل
به این صورت که زینت از دلیل منحرف می کند و فریب دادن نفس را به شهوت می اندازد ، وکجروی صاحبش را به انحراف عظیمی می اندازد ، وپوشاندن حق به باطل ظلماتی روی هم است


واینها کفر وپایه هاو شعبه های آن است

--------------------------------------------------------------------------

   پینوشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از کتاب اسرار ال محمد (صله الله علیه وآله)

تالیف ابو صادق سلیم بن قیس هلالی عامری کوفی متوفای 76هجری از اصحاب امیر المومنین وامام حسن وامام حسین وامام زین العابدین وامام باقر علیع السلام

ترجمه اسماعلیل انصاری زنجانی خوئینی میباشد






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89 خرداد 5 توسط کیوان
طبقه بندی: پایه های کفر در شیعیان

عصام علی العماد، رهیافته به تشیع از کشور یمن، در سومین روز از همایش «صبح قریب» درباره مهدویت در دیدگاه وهابیت گفت: دیدگاه مهدویت در وهابیت به شیخ الاسلام ابن تیمیه رهبر این فرقه بر می گردد. این فرد در قرن هشتم زندگی کرده و همه وهابیان معاصر و بزرگان در قرن 20 و 21 همگی در امور مهدویت مقلد شیخ الاسلام هستند.

وی اظهار داشت: همه علما و محققان وهابی درباره نهی از تقلید کتاب نوشته اند و سخنرانی کرده اند. وهابیان ضد تقلید هستند و اعتقاد دارند جز از شیخ الاسلام نباید از کسی تقلید کنند.

عصام العماد با اشاره به دشمنی سرسخت وهابیان با حضرت علی (ع) گفت: مسئله شناخت حضرت علی (ع) مهمترین مسئله در شناخت مهدویت است و چون وهابیان حضرت علی (ع) را قبول ندارند، در مسئله مهدویت شکست خورده اند.

وی افزود: در فرقه وهابیت هیچ تحقیقی برای شناخت مهدویت با استفاده از آیات قرآن کریم و تعالیم اهل بیت یا از نصوص اسلامی صورت نگرفته است و همه اعتقاد آنها به مخالفت با حضرت علی (ع) و شیفتگان آن حضرت بر می گردد.

وی علت شکست وهابیان در اعتقاد به مهدویت را مخالفت آنها با شیعیان دانست و تصریح کرد: با وجود ده ها منبع علمی که در دانشگاه ها و مراکز علمی وهابی تدریس می شود و منابع متعدد نبوی و تاریخی که بر حسینی بودن امام مهدی (عج) دلالت دارد، شیخ الاسلام در کتاب خود اصرار دارد امام مهدی از فرزندان امام حسن مجتبی است نه امام حسین (ع).

این رهیافته به تشیع اظهار داشت: بررسی های علمی در روایات وهابیان نشان می دهد که روایاتی که بر حسینی بودن حضرت مهدی (عج) دلالت دارد، متواتر است و از آنجا که در دیدگاه وهابیت هدف اساسی بررسی دیدگاه قرآن و روایات نیست و فقط هدف مبارزه با شیعیان است، آنها معتقدند پدر حضرت مهدی (عج) هم نام پدر پیامبر اعظم (ص) است در حالی که اسم پدر امام زمان (عج) امام حسن عسکری است.

وی وهابیان را غرق در رد شیعیان دانست و گفت: در پی فتوای 39 نفر از بزرگان وهابی مبنی بر اینکه امام مهدی (عج) امام دوازدهم است، صد هزار نفر از وهابیان شیعه شدند که در پی این واقعه آنها فتوای خود را جمع کردند.

عصام العماد افزود: وهابیان بهترین وسیله برای نابودی شیعه را نشر شایعات و انحرافات در موضوع مهدویت می دانند در صورتی که بزرگترین مبلغ شیعه و مهدویت،  پیامبر اکرم (ص) است.

وی نشر شایعات در مباحث مهدویت، اهتمام به ترویج و حمایت از مدعیان دروغین مهدویت، توهین به حضرت مهدی (عج) در کتاب ها، ماهواره ها و سایت های اینترنتی، فتوای وهابیت به توهین به امام زمان (عج)، توهین و طعنه زدن به نواب اربعه، ایجاد شبهه در اعتقاد به چهار نایب خاص حضرت مهدی (عج) و بازی کردن با نشانه های حتمی ظهور و ایجاد شک در اذهان شیعیان را از جمله اقدامات وهابیان در مبارزه با مهدویت شیعه عنوان کرد.

 

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89 اردیبهشت 6 توسط کیوان
طبقه بندی: وهابیان کمر به تخریب شیعه و مهدویت بسته اند

با یاری خدا قصد دارم مطلب مهمی رو خدمت شما عرض کنم:

 

چرا همه غرب و شرق، جن و انس همه و همه بسیج شدند برای نابودی شیعه؟ چرا؟ ، چرا وهابیت خبیث دستور قتل عام شیعیان رو صادر می کنه و حتی ثواب بهشت رو عطا می کنه؟ ، چرا بین این همه فرق اسلامی فقط شیعیان باید نابود شوند؟ چرا؟ و.....

به امید خدا می خوام جواب سوالات بالا رو براتون از روز روشن تر کنم ان شاء الله، توجه کنید:


اعتقادات شیعه:

الف) در بین فرق اسلامی که نزدیک به 80 فرقه شایدم بیشتر، تنها شیعه هست که اولا به 12 امام اعتقاد راسخ داره و هر حدیثی که مشخص بشه واقعا از طرف ائمه معصومین (ع) رسیده، حکم حرف خدا رو داره و مو، لای درزش نمیره.

ب) فقط شیعه هست که اعتقاد صحیح همراه با مدرک و سند معتبر در خصوص امام دوازدهم (ع) و مسائل مربوط به غیبت، طول عمر، جوان ماندن، ظهور و.. داره، فقط شیعه به معنای واقعی منتظر حکومت عدل الهی در سرتاسر جهان هست، و با تمام قوا تا پای جان بر این اعتقاد خودش ایستاده و کوتاه بیا نیست.

ج) فقط شیعه در تبعیت از مولای آزادگان جهان امام حسین (ع) در راه حق و مبارزه با باطل ایستاده، و از دشمن هیچ هراسی نداره و هر چقدر تحریم و تهدید کنند نه تنها ذره ای از ارزشهای خودش کوتاه نمیاد بلکه بر این اعتقادش هر روز و هر روز راسخ تر میشه.

با توجه به این اعتقادات تهاجمی شیعه که زیر بار ذلت نمیره و ترسی از مرگ نداره، خوب حتما باید از بین بره ، یقینا باید مورد انواع تهدید و تحریم و.. قرار بگیره، چون تو دنیا یه عده ای مستکبر و بی دین می خوان آقای جهان باشند و هیچکس نتونه بهشون بگه تو، ولی شیعه نه تنها جلوشون ایستاده، بلکه بارها شکستشون داده و بدتر از همه این فرهنگ نه سازش نه تسلیم تا پیروزی نهایی رو، داره به تمام جهان صادر میکنه و امروز شاهدیم در سرتاسر جهان از عراق، لبنان، فلسطین گرفته تا کشورهای غیر مسلمان مجذوب این فرهنگ غنی شدند و در برابر مستکبرین جهان ایستادگی می کنند...

می دونید که تودنیا بیش از یک میلیارد مسلمون هست ولی شاهدیم فقط با ایران، حزب الله غیور لبنان، عراق و کلا گروههای شیعه در هر جا که باشند کار دارند و با بقیه مسلمونا نه تنها کاری ندارند بلکه کمکشون می کنند، شما برید مثلا کشورهای حاشیه خلیج فارس ببینید نه تنها اونارو تهدید نمی کنند بلکه خودشون ستون های مسجد الحرام رو تو ایتالیا


می سازند و میان نصب می کنند، تو امارات که دیگه علنا حضور خودشون رو نشون دادند و امروز می تونیم بگیم امارات یکی از ایالات امریکا شده، هر چی می تونن کمک می کنند، ولی شیعه هر جا که هست باید نابود بشه، حاضر نیستن حتی ما به کوچکترین فناوری دست پیدا کنیم، همش شیعه رو تهدیدی برای جهان قلمداد می کنند، بله ما برای جهان تهدیدیم ولی نه تهدید در راستای بر هم زدن امنیت جهانی و.... ما تهدیدیم در راستای آگاهی جهانیان از حقایق سانسور شده، در راستای اجرای عدالت جهانی ، در راستای سعادت دنیا و آخرت جهانیان و... پس با این اوصاف اگه هر روز بیش از پیش بخوان چوب لای چرخ ما بذارن اصلا نباید تعجب کنیم چون ما پرچم دار قیام بر علیه کفر جهانی هستیم و به امید خدا روزی با دست مبارک آقا امام زمان (روحی فداک) پرچم عدالت رو در سرتاسر جهان برافراشته خواهیم کرد. به زودی ان شاء الله.

پس با این اوصاف ما باید خودمون برای هر گونه سختی و بذل جان، مال و اولاد آماده کنیم چون قطعا برحقیم.

اگه امروز مثلا تمام شیعیان جهان اعلام کنند دیگه می خواهیم دست از اعتقاداتمون برداریم یعنی نه قیام جهانیَ نه امام زمانَ نه حکومت الهی َ و... بگیم با شما غربیها و شرقیها دوست باشیم و بیاییم بگیم عیسی (ع) به دین خود موسی (ع) به دین خود، کاری به کار هم نداشته باشیم، نه ما از شما بد میگیم نه شما به ما بد بگید، می دونید اون وقت چه اتفاقی میفته؟ شک نکنید که همه کسانی که با شیعه مخالف بودن همه و همه دست به دست هم میدن و مثلا در رشد اقتصادی، سرمایه گذاری، افزایش رفاه و امنیت به شیعیان کمک می کنند و با دست خودشون میان برای ما انرژی هسته ای درست می کنند، چون خیالشون راحته ما هم از اونائیم،


می بینید خیلی جالبه ....


پس نتیجه می گیریم همه این مخالفت های دشمن با پیشرفت ما به خاطر اعتقادات ماست و هر روزی ما اعلام کنیم دست از اعتقاداتمون برداشتیم فرداش اونا میشن دوست همیشگی ما....

شیعیان گرامی ایستادگی کنیم که پیروزی نهایی نزدیک است، و قدرتهای جهان دارن آخرین زورشون رو می زنند، و قطعا به زودی با یاری خدا فروپاشی کفر جهانی را شاهد خواهیم بود


ان شاء الله.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89 فروردین 31 توسط کیوان
طبقه بندی: چرا نابودی شیعه؟؟؟؟؟؟
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin